سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جهان اسلام

روز های اخیر همراه با اخباری رسمی و غیر رسمی بوده است.

در این میان ، همه ، خصوصا دوستان انقلاب و ولایت خوب می دانند که نباید کاری کنند که دشمن را شاد و موجبات نا امیدی را فراهم کنند و یا به ندانسته ها دامن بزنند.

ملاک ما همواره خط ولایت بوده ، هست و خواهد بود و چنانچه کسی از این صراط مستقیم خارج شود ، راه همانهایی که بن بست رسیده اند را پیموده و یک لحظه هم مورد تایید نخواهد بود.

به نظر می رسد همگی در بوته ی آزمایش قرار گرفته ایم... که امید است سربلند و پیروز از امتحان الهی بیرون بیاییم.

اما دشمنان و مخالفین نظام و انقلاب ، بدانند که باید همچون گذشته در ناکامی و شکست باقی بمانند...


و چه نزدیک است شکست نهایی ظلم و پیروزی حق بر باطل... ان شاء الله



به کوری چشم مخالفین و دشمنان ؛ تقدیم به همه ی دوستداران انقلاب و نظام اسلامی  :

دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور و مقام معظم رهبری


همچنین بخوانید :

بیانات مقام معظم رهبری در دیدار هزاران نفر از مردم استان فارس

بیانات مقام معظم رهبری در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسرکشور

دیدار اعضای شورای عالی استانها و شهرداران مراکز استانها با رهبر انقلاب


رابطه رهبرانقلاب و من پدر و فرزندی است؛ دشمنان عاجزند و آب در هاون می‌کوبند

جلسه هیئت دولت به‎ریاست رئیس جمهور تشکیل می‌شود


ارسال شده در توسط یک مسلمان

پیام امام خمینی (ره) به ملت ایران به مناسبت برگزارى رفراندم و اعلام جمهورى اسلامى ایران :



بسم اللَّه الرحمن الرحیم.

وَ نُریدْ انْ نَمُنَّ عَلَى الَّذینَ اسْتُضْعِفُوا فِى الْارْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ ائِمَّةً.
وَ نَجْعَلُهُمُ الْوارِثینَ  (1) صَدَقَ اللَّه‏ الْعَظیمْ.


من به ملت بزرگ ایران که در طول تاریخ شاهنشاهى ، که با استکبار خود آنان را خفیف (2) شمردند و بر آنان کردند آنچه کردند ، صمیمانه تبریک میگویم.

خداوند تعالى بر ما منت نهاد و رژیم استکباری را با دست تواناى خود که قدرت مستضعفین است در هم پیچید و ملت عظیم ما را ائمه و پیشواى ملتهاى مستضعف نمود ، و با برقرارى جمهورى اسلامى ، وراثت حقه را بدانان ارزانى داشت.

من در این روز مبارک ، روز امامت امت و روز فتح و ظفر ملت ، جمهورى اسلامى ایران را اعلام میکنم.

به دنیا اعلام میکنم که در تاریخ ایران چنین رفراندمى سابقه ندارد ، که سرتاسر مملکت با شوق و شعف و عشق و علاقه به صندوقها هجوم آورده و رأى مثبت خود را در آن ریخته و رژیم طاغوتى را براى همیشه در زباله دان تاریخ دفن کنند.

من از این همبستگى بیمانند که جز مشتى ماجراجو و بیخبر از خدا، همه و همه به نداى آسمانى وَ اْعتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمیعاً (3) لبیک گفتند ، و با تقریباً اتفاق آرا به جمهورى اسلامی رأى مثبت دادند و رشد سیاسى و اجتماعى خود را به شرق و غرب ثابت کردند ، تقدیر میکنم.

مبارک باد بر شما روزى که پس از شهادت جوانان برومند و داغ دل مادران و پدران و رنجهاى طاقت فرسا ، دشمن غول صفت و فرعون زمان را از پاى درآوردید ، و با رأى قاطع به جمهورى اسلامى ، حکومت عدل الهى را اعلام نمودید. حکومتى که در آن ، جمیع اقشار ملت با یک چشم دیده میشوند و نور عدالت الهى بر همه و همه به یک طور مى‏تابد ، و باران رحمت قرآن و سنت بر همه کس به یکسان میبارد.

مبارک باد شما را چنین حکومتى که در آن اختلاف نژاد و سیاه و سفید و ترک و فارس و لر و کرد و بلوچ مطرح نیست. همه برادر و برابرند؛ فقط و فقط کرامت در پناه تقوا و برترى و به اخلاق فاضله و اعمال صالحه است.

مبارک باد بر شما روزى که در آن تمام اقشار ملت به حقوق خود میرسند ، فرقى بین زن و مرد و اقلیتهاى مذهبى و دیگران در اجراى عدالت نیست. طاغوت دفن شد و طغیان و سرکشى به دنبال او دفن مى‏شود، و کشور از چنگال دشمنهاى داخلى و خارجى و چپاولگران و غارت پیشگان نجات یافت.

 اینک شما ملت شجاع، پاسداران جمهورى اسلامى هستید.

اینک شما هستید که باید این ارث الهى را با قدرت و قاطعیت حفظ کنید و نگذارید بقایاى رژیم متعفن (4) که در کمین نشسته‏اند و طرفداران دزدان بین المللى و نفتخواران مفتخوار در بین صفوف فشرده شما رخنه کنند.

ادامه مطلب...

ارسال شده در توسط یک مسلمان

تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل :


دکتر احمدی نژاد به روایت تصویر از 1385 تا 1389


روایت 5 سال خدمت رسانی...

از دوستی شنیدم - و در سفر استانی هم خودم شاهد بودم - که رئیس جمهور ساعت 2 نیمه شب که به محل استراحتش بر می گردد ، از شدت خستگی از حال می رود و کار به پزشک و سرُم منجر میشه...

آیا خدا را به خاطر وجود چنین مسئولینی در نظام جمهوری اسلامی ایران شاکر و قدردان بوده ایم ؟

آیا مسئولین دیگر همین اندازه نسبت به انجام وظیفه و خدمت رسانی می کوشند ؟


ارسال شده در توسط یک مسلمان

امام موسی کاظم (سلام الله علیه و آله) فرمودند:

« مردی از قم ، مردم را به سوی خدا دعوت می کند افرادی گرد او جمع می شوند که قلب هایشان همچون پاره های آهن ستبر است ، بادهای تند حوادث آنان را نمی لرزاند ، از جنگ خسته نمی شوند و نمی ترسند ، اعتماد آن ها بر خداست و سرانجام کار از آن پرهیزکاران است. » (بحار الانوار ، جلد 60 ، صفحه 216)  (1)

« تقدیم به امید بخش مسلمین و مستضعفان جهان ، حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی ایران که به کل بشریت متعلق است ؛ و به شهدای گل گون کفن ؛ و آنانی که رهرو اویند و در راه اعتلای آرمان ها و اندیشه های خمینی کبیر همت گماشته و می گمارند ، به ویژه نایب بر حقش ، ولی امر مسلمین جهان ، امام خامنه ای (که سایه ی او مستدام باد) »

انقلاب اسلامی ایران ، دهه فجر ، انفجار نور

هر ساله با فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قلوب مسلمین و انسان های آزاده سراسر جهان ، بیش از پیش ، متوجه پیام آور امید و آزادی ، حضرت امام خمینی (ره) ، ایران و انقلاب اسلامی آن ، می گردد.

اما امسال وقایع و تحولات اخیر رخ داده در دنیای اسلام باعث گشته است که بیش از پیش متوجه حضرت امام (ره) ، اندیشه ها و آرمان های او شویم. آری آرمان ها ، اهداف و اندیشه هایی که هر روز فروزان تر و شکوفا تر می گردد.

وعلت آن اینست که امام و نهضت امام (ره) در قلب ها و اعماق جان سراسر انسان ها به ویژه آزادگان و مستضعفان جهان نفوذ کرده است و هر روز بیشتر و عمیق تر می گردد.

آری ، اندیشه ای که در قلب ها جای گرفت ، دیگر با تهاجم و تبلیغات سوء از میان نمی رود.

آری ، اینست تهاجم ما به دنیای ظلم و استکبار - اندیشه و راه حضرت امام (ره) - که البته جواب آن هم می تواند جنگ ها و فتنه ها و اشغالگری ها علیه دنیای اسلام باشد که صد البته به دلایل گفته شده همگی ناکام و بی تأثیر خواهد بود.

چه بسا در ورای آن ، اندیشه ها و آرمان های حضرت امام (ره) بیشتر معرفی می گردد و انسان های بیشتری نیز با نهضت او آشنا می گردند.

حال دشمنان و مستکبرین ، تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا نور خمینی کبیر (ره) و نهضت او و آثار این انقلاب را خاموش و آن را از بین ببرند. و با آثار آن به شدت دشمنی و مخالفت می کنند.

اما باید بدانند که خداوند قادر و جبار و واسطه ی فیض او یعنی حضرت ولی عصر (که سر و جان ما به فدایش) پشتیبان و یاور نهضت امام خمینی (ره) هستند. این است علت پیروزی روز افزون ما و شکست پی در پی دشمنان اسلام.

آری ، امام خمینی (ره) و نهضت جهانی او ، زمینه ساز ظهور حضرت بقیة الله الاعظم (خداوند در ظهور پر برکتش تعجیل بفرماید) شده است و ما هم ان شاء الله تا پای جان این راه را ادامه می دهیم تا این پرچم را بدست صاحب اصلی آن بسپاریم. و ان شاء الله با یاری خداوند و به امید او ، این انقلاب به ظهور حضرت متصل می گردد. (الهی آمین)

پرچم ایران ، راهپیمایی 22 بهمن

حسن ختام این کلام جملاتی باشد از ولی امر مسلمین امام خامنه ای (که سایه ی او مستدام باد) :

« امام بزرگوار با این انقلاب، مسلمانان را نشاط بخشید و اسلام را زنده کرد.

امروز در کشورهاى بسیارى، اسلام آرزو و آرمان نسلهاى جوان و به پاخاسته و روشنفکر است. یک نمونه، فلسطین عزیز است.

سالها به نام فلسطین حرف زده شد و مبارزه گردید؛ اما ناکام و ناموفق. امروز ملت فلسطین، به نام اسلام مبارزه و مقاومت می کند؛ لذا مبارزه از شکل سازمانها و گروهها و شخصیتها و سردمدارها، به میان توده‏ ی مردم کشیده شده است.

چنین مبارزه یى، هرگز ناکام نخواهد شد. مبارزه‏ ی مردمى اگر باقى بماند، بی شک در نهایت به پیروزى خواهد رسید.

این، به برکت اسلامى بود که امام نام آن را زنده کرد و وجدان اسلامى را در مسلمین بیدار نمود...

...امروز در کشورهاى اسلامى شمال آفریقا، گروههایى به نام اسلام و با هدف ایجاد حکومت و نظام اسلامى مبارزه می کنند؛ پیشرفت هم کرده‏اند.

قبل از نهضت امام بزرگوار ما، چه کسى چنین چیزى را حتى به خاطر می گذرانید؟

در شرق و غرب جهان اسلام، مسلمانان بیدار شده اند. اقلیتهاى مسلمان در کشورهاى اروپایى و غیر اروپایىِ داراى حاکمیت کفر و الحاد، احساس شخصیت می کنند.

هویت و شخصیت اسلامى، در میان مسلمانان زنده شد.

این، به برکت امام و حرکت عظیم امام بود. »  (2)

 

...حوادث امروز شمال آفریقا برای ملت ایران معنی خاصی دارد. این همان چیزی است که همیشه به عنوان حدوث بیداری اسلامی به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی گفته می‌شود...

...حکومت ما اسلامی است، به این افتخار میکنیم و ثابت میکنیم راه نجات بشر همین است...

...اتفاقات کشورهای مصر و تونس، یک زلزله واقعی است...

...امروز نفس در سینه دنیای غرب و دنیای اسلام هر یک به دلیلی حبس شده که ببینند مصر بزرگ ، مصر نوابغ قرن اخیر ، اکنون چه خواهد کرد و پرچم همت خود را تا کجا بلند خواهد داشت.

اگر این پرچم معاذالله سقوط کند دوران تیره و تاری به دنبال خواهد داشت و اگر به قله برسد و نصب شود سر بر آسمان خواهد کشید...

...شکی نیست که قیام ملتها بسته به اقتضائات هر کشوری دارای مختصات منحصر به فرد است و نمیتوان چیزی را که در انقلاب اسلامی ایران واقع شد ، عینا در دیگر کشور اسلامی انتظار داشت...(3)

 

 


1- از مقدمه ی کتاب عصر امام خمینی (قدس سره) - میراحمدرضا حاجتی
2- سایت دفتر مقام معظم رهبری

3- اهم بیانات ولی امر مسلمین در نماز جمعه  15 بهمن 1389


ارسال شده در توسط یک مسلمان

اواخر مهرماه 1389 بود که رئیس جمهوری اسلامی ایران ، جناب آقای دکتر احمدی نژاد سفری پر بار به کشور لبنان داشتند.

گذشته از اهمیت ها و دستاورد های منطقه ای و فرا منطقه ای که این سفر داشت ، مهمترین موضوع  پوشش رسانه ای و تبلیغاتی این سفر بود.


در همان زمان ، مطلبی راجع به عدم پوشش مناسب موتورهای جستجو نظیر گوگل در اینجا  نوشته شد ؛ به همین جهت قصد داریم در ادامه ی مطلب تصاویر زیبایی از این سفر را قرار بدهم.

هر جند اینکار با تاخیر انجام می گیرد ، اما به دلیل آنکه ان شاء الله در آینده این تصاویر و این مطالب مورد استفاده و رجوع مجدد کاربران اینترنت قرار خواهد گرفت ، تصمیم به انجام آن گرفتم.


(تصاویر را در ادامه ببینید)

ارسال شده در توسط یک مسلمان
   1   2   3   4      >